Followers

Muka Legend Hati Cute

Wednesday, April 27, 2011

Pada suatu hari, burungburung pun berkicauan hari itu. Ada yang bekerja ada...




yang sedang berpraktikal.


Saya la yang sedang berpraktikal itu. hihi. gelak gedik satu. Hari yang dimaksudkn itu bermula pada tanggal 18 april yang lalu. ketika burung berkicauan. So, currently I'm doin my industrial attachment(@training) in a IT company located itself at WangsaMaju. Betulbetul berhadapan studio latihan vokal saya iaitu Superstar,Wangsawalk. * dengan harapan one day 2PM akan mempelawa saya join mereka *

Hari pertama nothing much pn. aku sampai tepat kul 8.30 pagi and orang yg bertanggungjawab keatas aku tu tunjuk meja aku lalu aku pun duduk diamdiam kat meja tu like a good boy. pastu wayangwayang sikit usha file dan aku duduk diamdiam balik. like a good boy. Pastu tak semenamena akak tu suro aku bukak laptop dan online. Maka, aku pun online la dari pagi sampai balik keje. hahahaha. i like practicum!

2nd day practicum;
seperti biasa, aku masuk keje tepat kul 8.30 pagi dan aku terus online. tengahari ada annual meeting dan aku pn sesi suai kenal dgn stafstaf lain. ada yang mintak no fon la, tanya single ke tak lah, apa ciriciri awek yang dicari la.. adoiiii. cute sgt ke aku ni? kemon lah kemon lah~
hahaha okay saya admit, tu sume propaganda konspirasi saki baki komunis sematamata...
Abis meeting, BigBoss a.k.a the Godfather of Mobs ajak pegi makan Sekinchan Ikan Bakar kt setiawangsa. Yahoo!

3rd day practicum hingga ke hari ini saat ini,
Marketing Manager a.k.a Mr Wak kata aku kena dihantar outstation kt Cheras bersama seorang staff kat situ. Sbb ada client nk dtg ^_^ mulamula sgt down tp it turned out to be a freedom a person could only wish for! haha. aku bebassss. bole tido suka hati dan online tanpa rasa cuakcuak bos jeling. masuk keje pukul 9.30 balik pukul 4.30 . memang terbayeeekkk dari farmville. Client tu taktau bila dia akan datang. sbb dengar cite, dia akan datang secara mengejut. So, selagi dia tak datang selagi tu kiteorg kena g ofis cheras. tapi takpe, I LIKE ^_^

Petangpetang, kalo aku boring kt situ ada sofa luas yg empuk. So, aku tido jela. Memanfaatkan properties yang ada. hihi.

K lah, aku sbnrnya tak minat sgt nk cite psl diri aku yg membosankan lagi menggemukkan ni. tp saja je ni sebagai mukadimah blog yang masih baby suci ni. toodles~

0 rajin menaip komen: